استراتژی های کم هزینه برای بازاریابی آنلاینِ مشاغل کوچک
در زمان نگارش این مطلب، InternetLiveStats نشان می دهد که بیش از 5 میلیارد نفر از اینترنت استفاده می کنند.
پایگاه کاربران به طور پیوسته در حال رشد است.
به همین دلیل است که eMarketer تخمین زده است که هزینه تبلیغات دیجیتال به 191.01 میلیارد دلار افزایش می یابد که 25.5 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. این روند با آنچه که در رشد هزینه تبلیغات دیجیتال شاهد بودیم، رو به افزایش است.
موبایل بخش بزرگی از آن است و رسانه های اجتماعی و ویدیو نیز همینطور. پیشبینی میشود که هزینه تبلیغات موبایلی به دلیل رشد استفاده از تلفن همراه همچنان در حال افزایش باشد.
اگر صاحب کسب و کار کوچکی هستید که سعی می کنید در لیگ های بزرگ رقابت کنید، این وبلاگ برای شما مناسب است.
من قصد دارم فهرستی از تمام ابزارها و استراتژیهای رایگان را به اشتراک بگذارم که میتوانند به شما در رقابت با شرکتهای بزرگ از طریق بازاریابی محتوا کمک کنند.
همچنین توضیح خواهم داد که چگونه می توان هزینه ها را به حداقل رساند و بودجه را برای چیزهایی که باید کنید، افزایش دهید.
برای رقابت آنلاین نیازی به بودجه هنگفت شرکتی نیست.
- سئوی خود را تقویت کنید
اولین کاری که باید انجام دهید این است که وضعیت فعلی سئوی خود را تجزیه و تحلیل کنید.با ابزارهایی مانند SEO Analyzer
تنها کاری که باید انجام دهید این است که URL خود را وارد کنید تا تجزیه و تحلیل عمیق سئو در سطح صفحه را دریافت کنید.
همچنین می توانید بررسی کنید که سایت شما در مقایسه با رقبا چگونه است.
اجزای اصلی که باید در تحلیلگری سئو به دنبال آن باشید عبارت است از اینکه کدام کلمات کلیدی را به همراه تعداد دفعات استفاده از آنها رتبه بندی می کنید.
همچنین مهم است که بدانید آیا کلمات کلیدی در تگ عنوان، برچسب توضیحات و تگ هدر استفاده می شوند یا خیر.
گوگل به این عوامل اهمیت بیشتری می دهد.
هنگامی که یک ایده کلی از نحوه رتبه بندی خود در برابر دیگران دارید، می توانید شروع به بهبود کنید.
- تحقیقات بیشتر در مورد کلمات کلیدی انجام دهید
من نمی توانم به اندازه کافی تاکید کنم که تحقیق کلمات کلیدی چقدر مهم است.
با وجود اینکه مدت زیادی در این بازی بودم، هنوز چندین بار در هفته تحقیقات کلیدواژه جدیدی انجام می دهم.
اینگونه شما در صدر نتایج جستجو قرار می گیرید!
یکی دیگر از راههای آسان برای یافتن کلمات کلیدی، بررسی جستجوهایی است که در گزارشهای Google Analytics Acquisition شما نشان داده میشوند.
چیزی که برای دستیابی به همه این فرصت ها لازم است صفحاتی با محتوا است.
- یک وبلاگ راه اندازی کنید
طبق گفته وردپرس، هر ماه بیش از 409 میلیون نفر بیش از 20 میلیارد صفحه را در پلتفرم آن مشاهده می کنند.
این تعداد بسیار زیاد است، بنابراین برای جلب توجه ها به سایت خود به یک وبلاگ با کیفیت نیاز دارید.
استخدام یک کارخانه تولید محتوا برای پر کردن صفحات با کلمات کلیدی پر شده که هیچ ارزشی برای خوانندگان ندارد، هیچ سودی برای شما نخواهد داشت.
طبق تحقیقات هفتاد درصد از مشتریان، مقالات را به تبلیغات ترجیح می دهند. وبلاگ ها به مشتریان این امکان را می دهند که اعتماد و روابط خود را با برندها ایجاد کنند.
ایجاد یک وبلاگ باید یک گزینه در CMS شما باشد، اما اگر اینطور نیست، یک وبلاگ جداگانه که در WordPress یا Blogspot میزبانی می شود می تواند به همان اندازه مفید باشد.
فقط مطمئن شوید که اطلاعات تماس شما به راحتی در دسترس است.
اگر میپرسید چقدر طول میکشد تا یک پست و بلاگ با کیفیت بنویسید، اکثر وبلاگنویسان میگویند که برای هر پست حدود چهار ساعت وقت میگذارند.
با این حال، وبلاگ نویسانی که زمان بیشتری را در وبلاگ خود صرف می کنند، نتایج بهتری کسب می کنند. به همین دلیل کیفیت مهم است.
یک وبلاگ پایه و اساس چند وبلاگ دیگر است
- عضویت یا ایجاد یک گروه فیس بوک
گروه های فیس بوک توسط بازاریابان دست کم گرفته می شوند.
انجمنهای عمومی که توسط کاربر مدیریت میشوند در فیسبوک به افراد همفکر اجازه میدهد تا در مورد ایدهها بحث کنند و به اشتراک بگذارند.
به خاطر داشته باشید که اکثر مدیران گروه، پستها و افراد بیش از حد هرزنامه را حذف میکنند.
ترفند بازاریابی در گروه های فیس بوک اشتراک گذاری محتوای ارزشمند است (به همین دلیل است که وبلاگ برای وب سایت شما مفید است).
بسیاری از گروه ها دارای تعداد عضویت های بین 1000 تا 100000 هستند، اما برخی از آنها حتی بزرگتر می شوند.
با استفاده از نوار جستجوی فیس بوک، گروه ها را جستجو کنید، یا چند بار در ماه در پیشنهادات آنها پیمایش کنید تا مخاطبان خود را افزایش دهید.
هنگامی که به وضعیت پیشرفته رسیدید، می توانید گروه فیس بوک خود را ایجاد کنید، که برای رشد مخاطب بسیار موثرتر از یک صفحه تجاری یا نمایه است.
گروههای فیسبوک معدن طلایی برای کسبوکارهای کوچکی هستند که بدون صرف هزینه به دنبال برتری در رقابت هستند.
- در انجمن ها شرکت کنید
البته، فیس بوک تنها انجمن آنلاینی نیست که می توانید در بحث های آن شرکت کنید.
مشارکت در انجمن های دیگر یک راه عالی برای انتشارنام تجاری شما و پاشیدن بک لینک ها در سراسر وب است.
علاوه بر پلتفرم های رسانه های اجتماعی، بحث های گروهی در وب سایت هایی مانند Reddit و Tumblr برگزار می شود.
ایجاد شهرت در انجمن های اجتماعی مانند این به مردم کمک می کند تا شما را به عنوان یک رهبر فکری نوآور در صنعت خود ببینند.
این یک استراتژی بازاریابی عالی برای ایجاد اعتماد است.
- نظر در مورد محتوای مربوطه
هنگامی که برخی از پست های وبلاگ را منتشر کردید، یک راه موثر (و رایگان) برای دریافت بک لینک در سایت های معتبر این است که خودتان آنها را در آنجا قرار دهید.
در مورد مقالات مرتبط ،توصیه های ارزشمند ارائه دهید و برای اطلاعات بیشتر پیوندی به وبلاگ خود ارائه دهید.
وبلاگ نویسان عاشق ایجاد نظر هستند و نویسنده پست وبلاگی که شما در مورد آن نظر می دهید احتمالاً آن را می خواند.
هرچه بیشتر نظر بدهید، آگاهی بیشتری از برند ایجاد می کنید. مردم شروع به شناسایی نام و کسب و کار شما خواهند کرد.
- یک لیست ایمیل بسازید
لیست های ایمیل اغلب توسط استارتاپ ها، کارآفرینان و کسب و کارهای کوچک نادیده گرفته می شود.
یک لیست ایمیل مانند طلا ارزشمند است!
حدود 78 درصد از بازاریابان معتقدند که بازاریابی ایمیلی برای موفقیت شرکت مهم است.
این به طور مداوم موثرتر از فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و سایر کانال های اجتماعی است.
ایمیل ها بیشتر از پست های رسانه های اجتماعی خوانده می شوند و نرخ کلیک شگفت انگیز است!
یک پلتفرم اتوماسیون ایمیل مانند MailChimp یا Constant Contact ارزش هزینه کردن را دارد اگر بتوانید آن را بپردازید. این پلتفرم ها قالب های ساده و ایمیل های خودکار را بر اساس رویدادهای راه اندازی شده ارائه می دهند.
لازم نیست با یک پلتفرم اتوماسیون ایمیل شروع کنید، اما حداقل به یک لیست نیاز دارید.
همچنین، مطمئن شوید که گزینه اشتراک ایمیل در هر یک از ویژگی های وب شما وجود دارد.
هرچه لیست تماس های ایمیل واجد شرایط شما بزرگتر باشد، کسب و کار شما موفق تر خواهد شد.
- یک فروشگاه eBay راه اندازی کنید
اگر هر نوع کالایی را می فروشید، باید در eBay حضور داشته باشید.
فکر می کنید این فقط یک سایت حراج برای کالاهای دست دوم است؟
شما در دهه گذشته خواب بوده اید.
در چند سال گذشته، eBay بسیار رشد کرده است.
ویترین فروشگاه eBay Best Buy را بررسی کنید. درست شبیه وب سایت این شرکت است.
همه در eBay هستند و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید.
حجم ناخالص کالاهای فروخته شده در این سایت برای سه ماهه دوم 22.11 میلیارد دلار بود.
نه تنها از قابلیت مشاهده با 189 میلیون کاربر eBay بهره مند خواهید شد، بلکه به مجموعه ای از ابزارهای شبکه شریک eBay نیز دسترسی خواهید داشت.
اگر از eBay استفاده نمی کنید، پول روی میز باقی می گذارید.
فقط یک فروشگاه الکترونیکی بزرگتر از eBay وجود دارد که باید آن را هدف قرار دهید.
- از آمازون Fulfillment استفاده کنید
آمازون یکی دیگر از پلتفرم های تجارت الکترونیکی است که ممکن است از مزایای بازاریابی پیوستن به آن آگاه نباشید.
شما محصولات و نام تجاری خود را در وب سایتی معرفی خواهید کرد که درآمد خالص سالانه آن 386.06 میلیارد دلار است.
در واقع، روز پرایم آمازون تأثیر زیادی بر صنعت خرده فروشی مانند سایر رویدادهای خرید عمده مانند جمعه سیاه دارد.
قرار گرفتن در فروش مانند این برای هر کسب و کاری عالی است. در واقع، معرفی شدن توسط آمازون عالی است.
یکی از بهترین راهها برای افزایش فروش، گنجاندن Prime Shipp است
ing، که فقط برای فروشندگان FBA (تکمیل شده توسط آمازون) در دسترس است.
و همچنین دید شما را در جستجوهای آمازون افزایش می دهد.
در ایالات متحده، 46.5 میلیون آمازون اکو در خانه ها نصب شده است. این بدان معناست که جستجوهای محصول آمازون می تواند به طور کامل گوگل را دور بزند.
- تبلیغات Craigslist را ارسال کنید
نزدیک به 300 میلیون نفر هر ماه از Craigslist بازدید می کنند!
این تعداد زیادی مخاطب است که نباید نادیده بگیرید.
چه به مشتریان جدید چه کارمندان نیاز داشته باشید، Craigslist مکانی عالی (رایگان) برای جستجو است.
الکسا آن را به عنوان پنجاه و هفتمین وب سایت محبوب در ایالات متحده رتبه بندی می کند.
چرا از این به نفع خود استفاده نمی کنید؟
ارسال یک آگهی اولیه Craigslist با تصاویر مناسب می تواند به افزایش فروش کمک کند. می توان آن را پس از 30 روز برای 90 روز دیگر تمدید کرد.
در آن مرحله، می توانید آن را مجدداً ارسال کنید.
Craigslist به دلیل مکانهای جغرافیایی جداگانهاش، به ویژه برای تلاشهای بازاریابی محلی مفید است.
از آنجایی که میتوانید خود را ناشناس کنید، این یک پلت فرم عالی برای آزمایش الگوها و تکنیکهای بازاریابی جدید است.
فروش های انجام شده در Craigslist هزینه های مرتبط با فروش eBay و Amazon را ندارند، بنابراین هزینه های اضافی نیز کمتر است.
- از فیس بوک لایو استفاده کنید
شما از قبل با نمایه، صفحه و گروه در فیس بوک هستید.
چرا Facebook Live را به ترکیب اضافه نمی کنید؟
Social Insider گزارش می دهد که 18.87 درصد از ویدیوهای فیس بوک زنده هستند.
پخش زنده در فیس بوک آخرین روندی است که بازاریابان می توانند از آن بهره ببرند.
بسیاری از برندها در این امر برنده هستند، اما Benefit Cosmetics به دلیل رویکرد منحصر به فرد خود در بازاریابی فیس بوک Live در صدر قرار دارد.
این شرکت از ویدیوهای لایو فیس بوک برای میزبانی نمایش آنلاین محصولات خود استفاده می کند. این رویدادها معمولا توسط کارشناسان زیبایی یا سفیران برگزار می شود. .
نیازی به یک استودیو حرفه ای شیک ندارد. بسیاری از ویدیوهای فیس بوک به صورت لایو در گوشی های هوشمند گرفته می شوند. Benefit Cosmetics از این تنظیم بداهه برای ایجاد حس اصالت و خودانگیختگی در ویدیوهای خود استفاده می کند.
این همچنین باعث میشود که نمایشها معتبر به نظر برسند، زیرا در استودیویی با ویرایش یا فیلترهای گسترده انجام نمیشوند.
- پست مهمان در وبلاگ های صنعت
نه تنها باید وبلاگ خود را ایجاد کنید، بلکه هنگامی که در آن مهارت پیدا کردید، باید در سایر وبلاگ های تأثیرگذار پست بگذارید.
این یک راه عالی برای ایجاد بک لینک و افزایش وزن با الگوریتم های جستجو است.
من دقیقا به همین دلیل زمان زیادی را صرف پست مهمان می کنم.
- در HARO به عنوان منبع ثبت نام کنید
حتی اگر نویسنده خوبی نباشید، باز هم می توانید در رسانه های بزرگ معرفی شوید.
به جای نوشتن مقاله خودتان، می توانید با ثبت نام به عنوان منبع در HelpAReporterOut.com یک نقل قول ارائه دهید.این لیست ایمیل های هدفمند شما را از داستانهایی که توسط رسانههای مختلف نوشته میشود بهروز نگه میدارد.
با استفاده از HARO می توانید در پلتفرم هایی از وبلاگ ها و پادکست ها گرفته تا نمایش های تلویزیونی و رادیویی ظاهر شوید.به آن رسانه کسب شده می گویند و یکی از بهترین راه ها برای جذب مشتریان وفادار است.
اگر استقامت داشته باشید، HARO می تواند نتایج بزرگی را به همراه داشته باشد.
- توسل به بازار خارجی
این که شما یک کسب و کار کوچک هستید به این معنی نیست که باید تلاش های بازاریابی خود را به بازارهای محلی محدود کنید.
در واقع، جذب مشتری در بازارهای خارجی می تواند راهی مخفی باشد که باعث می شود کسب و کار شما پیشرفت کند.
برای انجام این کار، باید شروع به جذب ترافیک خارجی کنید و محتوای خود را برای بازارهای خارجی بومی سازی کنید.
برای مثال، اگر میخواهید با مردم روسیه ارتباط برقرار کنید، به جای فیسبوک، VKontakte را هدف قرار میدهید و در چین، RenRen را!
نوشتن به زبان دیگر نیز کمک می کند.
برنامه ترجمه بومی Google با جمله بندی کار مفیدی انجام می دهد، اما برای انجام درست آن به یک زبان مادری نیاز دارید.
اینترنت موانع جغرافیایی را از بین برد. از آن بهره ببرید.
- در پلتفرم های فریلنسینگ ثبت نام کنید
پلتفرمهای فریلنسری مانند Fiverr منابع ارزانی برای بازاریابی خدمات تجاری شما هستند.
Crowdsourcing یک روش محبوب برای تکمیل کار است و Fiverr مکانی عالی برای آن است.
برای مثال، اگر شرکت بازاریابی دیجیتال شما در تجزیه و تحلیل سئو برتری دارد، می توانید بر فروش آن کار خاص تمرکز کنید.
در حالی که شرکت های بزرگ به SLA های پیچیده نیاز دارند، Fiverr یک ابزار سریع و کارآمد است
پلتفرم Mechanical Turk آمازون یکی دیگر از پلتفرم های عالی برای نوع متفاوتی از بازاریابی دیجیتال ارزان است. آمازون این سرویس را به عنوان هوش مصنوعی تبلیغ می کند.
به جای خودکار کردن وظایف بازاریابی، می توانید آنها را توسط هزاران نیروی کار جهانی تکمیل کنید.
- محتوای ویدیویی خود را در یوتیوب میزبانی کنید
بازاریابی ویدئویی یک روند اصلی است. به زودی، ترافیک ویدیویی 82 درصد از کل ترافیک اینترنت مصرف کننده را تشکیل خواهد داد.
بازاریابی یوتیوب راهی برای رفتن است. دومین موتور جستجوی آنلاین بزرگ که فقط از گوگل عقب است.با میزبانی محتوای ویدیویی خود در YouTube، محتوای خود را در معرض مخاطبان جدیدی قرار می دهید.
همچنین میتوانید از ویدیوهای YouTube خود به عنوان راه جدیدی از کسب درآمد استفاده کنید. ویدیو در صفحه فرود شما باعث افزایش 80 درصدی تبدیل می شود.
میزبانی ویدیو روی سرورهایتان می تواند سرعت سایت را فلج کند.
با توجه به اینکه سرعت سایت یک عنصر حیاتی در رتبه بندی جستجو است، نمی توانید ریسک کنید.
همچنین، به یاد داشته باشید که یوتیوب تنها یکی از بسیاری از پلتفرمهای اجتماعی است.
- در رسانه های اجتماعی فعال بمانید
روزانه 3.78 میلیارد کاربر فعال رسانه های اجتماعی وجود دارد. این تعداد فقط افزایش می یابد، بنابراین ایده خوبی است که فعال باشید.شما نمی توانید این فرصت ها را از دست بدهید. پلتفرم های متعددی برای دسترسی به افراد مناسب وجود دارد که فیسبوک محبوب ترین آنهاست. یوتیوب دومین رتبه محبوبیت را داراست.
با این حال، شما نمی توانید به طور تصادفی به افراد هرزنامه بفرستید.
برای موفقیت در رسانه های اجتماعی، باید برای گفتگو ارزش قائل شوید.
فعال ماندن در رسانه های اجتماعی باعث افزایش اعتماد بین شما و فالوورهایتان می شود.
به این ترتیب، زمانی که لینکها را پست میکنید، احتمال کلیک کردن فالوورهای شما بیشتر خواهد بود.
- همه چیز را خودکار کنید
اتوماسیونِ بازاریابی راه آینده است. برای هر کاری که به انسان محول میکنید، ممکن است ماشینی وجود داشته باشد که بتواند آن را سریعتر، دقیقتر و ارزانتر انجام دهد.
کسب و کارهای بیشتری نسبت به قبل از اتوماسیون استقبال می کنند.
ابزارهای اتوماسیون بازاریابی زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید و من قبلاً به چند مورد اشاره کردم.
MailChimp و ConstantContact پلتفرم های اتوماسیون بازاریابی عالی هستند.
و HootSuite هم یک مجموعه عالی اتوماسیون پست رسانه های اجتماعی است.با استفاده از HootSuite، میتوانید پستهای رسانههای اجتماعی را در چندین پلتفرم زمانبندی و خودکار کنید.
این یک ابزار ارزشمند برای هر کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی است.
ولی مراقب هر گونه کار تکراری و پیش پا افتاده ای که می تواند خودکار باشد، باشید.
- به نظرات آنلاین پاسخ دهید
بررسی های آنلاین بخش عمده ای از تجارت این روزها است.
یک رستوران ایتالیایی را در Google Maps جستجو کنید، نظرات را در جلو و مرکز مشاهده خواهید کرد.
مردم به طور مداوم نظرات آنلاین را بررسی می کنند تا در مورد تجربیات افراد دیگر با یک تجارت، نام تجاری یا نام محصول را بیاموزند. 97 درصد از مردم پس از بازدید از وب سایت خود خرید می کنند.
مسئله اعتماد است ما بیشتر از هر منبعی غیر از دوستان خود به نظرات مشتریان آنلاین اعتماد داریم.
با پاسخ دادن به بررسی های آنلاین، نه تنها به مشتری نشان می دهید که خدمات عالی ارائه می دهید، بلکه هر کس دیگری که در مورد شرکت شما تحقیق می کند نیز آن را مشاهده خواهد کرد.
این یک موقعیت برد-برد برای همه است!
فقط مطمئن شوید که به نقدهای منفی پاسخ زشتی ندهید، در غیر این صورت بیشتر از کمک ،به کسب و کارتان آسیب خواهید رساند.
- ارسال نمونه رایگان به اینفلوئنسرها
نمونه های رایگان راهی عالی برای جلب فروش بیشتر است.
در Costco که از اعضای آن هر آخر هفته با نمونههای غذای رایگان استقبال میشود، تأثیر بسیار خوبی دارد.
71 درصد بیشتر احتمال دارد که مصرف کنندگان بر اساس ارجاعات تأثیرگذار رسانه های اجتماعی خرید کنند.
برای ارتباط با اینفلوئنسرها می توانید از پلتفرم هایی مانند Upfluence و Heepsy استفاده کنید.
همچنین، میتوانید به سادگی هشتگها را جستجو کنید و ببینید کدام پستها بیشترین تعامل را دارند. برای ایجاد روابط بازاریابی با صاحبان آن حساب ها تماس بگیرید.
- یک برنامه ارجاع ایجاد کنید
Dropbox از زمان راه اندازی آن در سال 2007 به سرعت به یک رهبر بازار در زمینه ذخیره سازی ابری تبدیل شده است.
این پلتفرم اکنون 700 میلیون کاربر دارد که 15.48 میلیون نفر از آنها برای استفاده از این سرویس هزینه پرداخت می کنند.
این برنامه ارجاع، محبوبیت خود را از اهدای 500 مگابایت تا 1 گیگابایت فضای رایگان به هر کسی که عضوی را معرفی می کند، به دست آورد.
این جنبه گیمیفیکیشن منجر به اشتراک گذاری و استفاده بیشتر مشتریان از این سرویس شد.
- یک برنامه وابسته اجرا کنید
در طرف دیگر یک برنامه ارجاع، یک برنامه وابسته است.
با یک برنامه وابسته، وبلاگ نویسان، یوتیوب نویسان و سایر تولیدکنندگان محتوا را تشویق می کنید تا لینک هایی را به سایت شما ارسال کنند.
شرکت های وابسته درصدی از فروش را به عنوان کمیسیون دریافت می کنند.
چیزی که در مورد این پیوندهای وابسته عالی است این است که آنها پیوندهای درون فید را در محتوا ایجاد می کنند.
این گزارش از eMarketer بینشی در مورد اینکه چرا مصرف کنندگان از تبلیغات اجتناب می کنند، می دهد. بازاریابی وابسته می تواند به کاهش برخی از نگرانی های مصرف کنندگان کمک کند.
با استفاده از یک برنامه وابسته، هنوز هم می توانید باهوش برسید.
ممکن است تقدیم 5 تا 10 درصد سود دشوار به نظر برسد، اما حاشیههای کوچکتر در حجمهای بزرگتر، در بلندمدت پول بیشتری را به همراه دارد.
سعی کنید برنامه وابسته خود را راه اندازی کنید تا میکرو اینفلوئنسرها و اینفلوئنسرها را تشویق کنید که محصولات شما را برای شما بفروشند.
- وضعیت کسب و کار خود را در نقشه ها حفظ کنید
برخی از افراد فقط از یک برنامه نقشه برداری برای یافتن مشاغل استفاده می کنند.
این امر به ویژه در هنگام سفر صادق است.
آیا شرم آور نیست اگر آنها نتوانند کسب و کار شما را پیدا کنند؟
اگر نتوانند با شما تماس بگیرند چه؟ اگر خارج از ساعات کاری حاضر شوند چه؟
اینها انواع اشتباهات لیگ بوش است که زمانی اتفاق می افتد که اطلاعات کسب و کار خود را در پلتفرم های نقشه برداری به روز نگه نمی دارید.
در «Google برای کسبوکار من»، میتوانید کسبوکار خود را معرفی کنید و دقیقاً همین کار را انجام دهید!