یک سایت سالن زیبایی بی نقص به چه چیزهایی احتیاج دارد
چرا وب سایت سالن شما قلب تجارت شما است؟
وب سایت سالن شما چهره کسب و کار شما است. چه آن را بخواهید یا نه، معمولاً یکی از اولین مکان هایی است که مشتریان بالقوه هنگام تحقیق در مورد یک تجارت از آن شروع می کنند.
به آخرین باری فکر کنید که در مورد یک رستوران جدید، یک باشگاه ورزشی، یک حسابدار یا یک همکار زیبایی آنلاین تحقیق کرده اید. چه کار کردین؟ احتمالاً نام آنها را در گوگل وارد کردهاید، به بررسیهای آنها در گوگل نگاه کردهاید، ممکن است برای کسب اطلاعات بیشتر به اینستاگرام آنها کلیک کردهاید و سپس… احتمالاً به وبسایت آنها رفتهاید! حالا اگر تمام اطلاعات اولیه در گوگل و اینستاگرام وجود دارد، چرا وب سایت یک کسب و کار را بررسی کنید؟
زیرا وب سایت شما در مورد نوع سالنی که هستید صحبت می کند. این نشان دهنده سطح حرفه ای بودن شما است، اینکه چه نوع فردی هستید، چقدر سطح بالا یا سطح پایین هستید، چه “حال و هوایی” دارید…مردم میخواهند این چیزها را بدانند و از وبسایت شما بازدید میکنند تا متوجه شوند.
آخرین باری که وب سایت خود را بررسی کردید و وانمود کردید که یک مشتری بالقوه هستید چه زمانی بود؟ شاید ارزش این را داشته باشد که از یکی از کارکنان، دوستان، اعضای خانواده بخواهید که به وب سایت شما نگاه کنند و نظرات خود را بیان کنند.
حالا آیا می دانید چگونه یک وب سایت سالن زیبایی برای کسب و کار خود بسازید؟ قبل از شروع، مطمئن شوید که چک لیست ما را خواندید که نه تنها زیبا است، بلکه شما را علاقه مند تر میکند.
10 عنصر مهم برای یک وب سایت سالن عالی:
1) باید سریع باشد
مطمئن شوید که وب سایت شما در کمتر از 3 ثانیه بارگذاری می شود! مطمئناً 4 ثانیه به نظر هیچی نمی رسد، اما حتی یک ثانیه تأخیر نیز می تواند مانع از ماندن 50 درصد افراد در سایت شما شود! بنابراین از عکس ها و ویدیوهای بزرگ دوری کنید تا وب سایت خود را سریع نگه دارید. همچنین، از آنجایی که بیش از نیمی از ترافیک وب سایت در حال حاضر از یک دستگاه تلفن همراه است، مطمئن باشید که وب سایت شما خوب به نظر می رسد و از طریق تلفن به خوبی کار می کند!
2) مطمئن شوید که ایمیل ها را جمع آوری کرده اید
بیش از 80 درصد از افرادی که از وب سایت سالن شما بازدید می کنند، بدون اینکه دیگر خبری از آنها داشته باشید، آنجا را ترک می کنند. اما لازم نیست اینطور باشد! یک پنجره بازشو در سایت خود اضافه کنید که از افراد دعوت می کند برای تخفیف و تبلیغات ویژه به باشگاه زیبایی شما بپیوندند. شما آدرس ایمیل آنها را دریافت می کنید و می توانید از طریق ایمیل با آنها ارتباط برقرار کنید.اینگونه به زودی آنها را به مشتریان وفادار تبدیل خواهید کرد!
در مورد ایمیل مارکتینگ بیشتر بدانید
3) ارتباط را بسیار آسان کنید
آیا وب سایت شما رزرو آنلاین را می پذیرد یا ترجیح می دهید تماس های تلفنی دریافت کنید؟ هر آنچه را که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که اطلاعات تماس شما در جلو و مرکز صفحه اصلی شما باشد.
شماره تلفن خود را بزرگ و قابل کلیک در دستگاه تلفن همراه کنید
آدرس و مسیرهای خود را در صفحه اصلی نشان دهید
“رزرو یک قرار” را برجسته ترین دکمه یا پیوند در صفحه اصلی خود قرار دهید
4) هر صفحه باید یک CTA واضح داشته باشد
CTA چیست؟ فراخوانی برای اقدام! این عملی است که در هر صفحه به آن اشاره می کنید. و هر صفحه باید یک عمل اصلی داشته باشد. معمولاً این به شکل یک دکمه، پیوند یا تصویر بزرگ است.
5) لطفا از تصاویر تکراری صرف نظر کنید
آیا آن عکسهایی که میتوانید از اینترنت دانلود کنید،زنان فوقالعاده زیبا با آرایش کامل را میشناسید؟ لطفا آنها را در سایت خود قرار ندهید! مردم می توانند از مایل ها دورتر تصاویر آرشیوی را استشمام کنند. به جای آن از تصاویر کارکنان و مشتریان واقعی خود استفاده کنید – فقط مطمئن شوید که نور خوبی دارند و تار نیستند.
6) نظرات مشتریان خود را درج کنید
اگر نظرات مشتریان را در فیس بوک، Yelp و Google جمع آوری کرده اید، معدن طلایی از محتوا دارید که باید در وب سایت خود از آن استفاده کنید! صفحه ای به نام «نظرات مشتری» ایجاد کنید و نظرات برتر خود را در آن قرار دهید. این اثبات اجتماعی نامیده می شود و برای جلب مشتریان جدید شگفت انگیز است.
7) مزایا را بفروشید نه ویژگی ها
تفاوت بین گفتن “کراتینه فرآیندی است که موهای شما را با آب بندی پروتئین و با گرما صاف می کند” و “موهای ابریشمی قوی و ماندگار داشته باشید.” کلمات برای خود صحبت می کنند. مزایا را به مشتریان خود بفروشید نه خود محصولات را.
8) برند خود را متمایز کنید
برند سالن شما فقط لوگوی شما نیست. این رنگ ها، فونت ها، سبک تصویر و سبک نوشتن شما است. مطمئن شوید که همه این موارد در وب سایت شما آشکار است. یک پالت رنگی انتخاب کنید و از روشن ترین رنگ ها به عنوان دکمه های خود و دومین رنگ روشن به عنوان رنگ عنوان خود استفاده کنید. 2 فونت با تضاد را انتخاب کنید و به طور مداوم از آنها استفاده کنید.
9) خودتان را معرفی کنید
خدمات باورنکردنی به مشتریان و کارکنان خوش برخورد که باعث می شود احساس کنید در خانه هستید، چیزی است که یک سالن شگفت انگیز را متمایز می کند. برای بازدیدکنندگان وبسایت که هنوز مشتری نشدهاند و میخواهند ببینند که سالن شما چگونه است یک صفحه «درباره» با عکس هایی از کارکنان خود یا بهتر از آن یک ویدیوی سریع برای معرفی خود و موقعیت مکانی خود قرار دهید.
10) ساده معمولا بهترین است
تمام نکات بالا به شما کمک می کند تا یک وب سایت سالن موثر ایجاد کنید که بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کند. اما افراط در کارها در یک وب سایت می تواند آسان باشد. صفحات کمتر با متن کمتر اغلب بهترین است. بازدیدکنندگان خود را با صفحات طولانی که برای همیشه ادامه مییابند و 20 آیتم منو دارند غرق نکنید. ساده خوب است!