چگونه یک طراحی وب لوکس برای کسب و کار کوچک خود بسازید
در حالی که شما بر جذب مشتریان جدید، راضی نگه داشتن مشتریان فعلی و مدیریت فعالیت های روزانه کسب و کار کوچک خود متمرکز هستید، به راحتی می توانید اجازه دهید که وضعیت وب سایت شما از بین برود.
و وقتی نوبت به طراحی وب کسبوکارهای کوچک میشود، سبکها و روندهای دائماً در حال تغییر مانند جزر و مد اقیانوس میآیند و میروند. اما، چه قایق بادبانی، ساعت، پوشاک سطح بالا یا سایر محصولات/خدمات لوکس بفروشید، چند عنصر بصری کلیدی وجود دارد که باید برای بهبود آنها وقت بگذارید.
بنابراین، اگر زمان آن رسیده است که وب سایت کسب و کار لوکس خود را تغییر دهید، در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید – ما اینجا هستیم!
یک طرح رنگی پیچیده برای کسب و کار خود انتخاب کنید
نمونه طراحی وب سایت گوچی
یک طرح رنگ عالی حس حرفه ای بودن، قابل اعتماد بودن و تجمل بودن را منتقل می کند. اما رنگهای مناسب نه تنها وبسایت شما را جذابتر میکنند، بلکه میتوانند به صورت استراتژیک در سراسر محتوا استفاده شوند. برای به جعبههای بازشو، فراخوانها برای اقدام، فرمهای تماس و سایر محتوای مهمی که میخواهید توجه را جلب کند، از رنگهای مکمل استفاده کنید.
نکاتی برای انتخاب یک طرح رنگی مجلل برای وب سایت کسب و کار شما:
از یک تا دو رنگ تاکیدی استفاده کنید: رنگ شما باید ساده باشد. بنابراین، رنگ های تاکیدی را به یک یا دو کاهش دهید و از آن ها فقط بر روی عناصر مهمی که در بالا ذکر شد استفاده کنید.
موارد بیشتر در مورد طراحی رنگ وبسایت را اینجا بخوانید
رنگها را کمرنگ نگه دارید: مهم است که اگر از رنگها استفاده میکنید، آنها را آرام نگه دارید. رنگهای پاستلی، طرحهای تک رنگ، رنگهای پایه خنثی و اجتناب از تضاد رنگی شدید به ساخت ظاهری لوکستر کمک میکند.
هنگامی که شک دارید، رنگهای خنثی را انتخاب کنید: اگر مطمئن نیستید که در حال حاضر چه طرح رنگی وبسایتی را انتخاب کنید مشکلی نیست، وقتی رنگهای سفید، خاکستری، بژ و مشکی را انتخاب کنید، کار را آسان میکند. در کنار یک چیدمان مینیمال و تصاویر جسورانه، میتوانید به یک چیدمان ظاهری پیچیده دست پیدا کنید، چه در یک شرکت کسبوکار مالی فعالیت کنید چه استودیو موسیقی.
از رنگ بالای رنگ استفاده نکنید: به طور کلی، تایپوگرافی را سفید، سیاه یا خنثی نگه دارید و از ترکیب رنگ های زیاد بین عناصر مختلف خودداری کنید. این می تواند طراحی کلی را به هم ریخته و درک کامل پیام شما را برای کاربران سخت کند.
نمونه طرح رنگ وب سایت کسب و کار
به دنبال یک طرح رنگی عالی برای وب سایت کسب و کار کوچک خود هستید؟ هر یک از رنگ های RGB زیر را امتحان کنید و ظاهر خود را ارتقا دهید.
با تصاویر بزرگ و جسورانه پیش بروید
هیچ چیز به اندازه تصاویر باکیفیت که به راحتی قابل مشاهده است، محصولات و خدمات لوکس شما را با هم مرتبط نمی کند. اگر مقداری پول اضافی دارید، ارزش آن را دارد که یک عکاس حرفه ای برای گرفتن عکس های با وضوح بالا که می توانید در وب سایت وردپرس خود استفاده کنید، استخدام کنید. هیچ چیز سریعتر از تصاویر وب سایتی که دارای پیکسل، تار، قالب بندی یا جهت دهی ضعیف هستند، کیفیت پایین را نشان نمی دهد.
نکته حرفه ای SEO: سئو یعنی سرعت تصاویر وب سایت خود را افزایش دهید تا توسط گوگل جریمه نشوید.
از Pagespeed Insights برای بررسی عملکرد وب سایت خود استفاده کنید. روی گزینه Use Lossless Compression کلیک کنید تا تصاویر سایت را که می توان کاهش داد را مشاهده کنید.
کجا می توان اندازه فایل تصویر را در pagespeed-insights پیدا کرد
از TinyPNG، فتوشاپ یا سیستم فشرده سازی دیگری برای کاهش اندازه فایل و آپلود/پست مجدد استفاده کنید. برای اطمینان از کاهش اندازه فایل، روی Pagespeed Insights دوباره آنالیز را فشار دهید.
اجتناب از متن بیش از حد
متن بیش از حد مانع طراحی وب کسب و کار کوچک عالی می شود. با توجه به بهترین شیوههای کپیرایتینگ، باید سعی کنید پیام خود را تا حد امکان به طور خلاصه بیان کنید و در عین حال اجازه ندهید شخصیت متن از بین برود.
نشان داده شده است که تعداد کلمات زیاد در موتورهای جستجو عملکرد بهتری دارد، اما نه به قیمت تجربه کاربری خوب.
محتوای کپی سنگین را برای سایر قسمت های وب سایت خود مانند وبلاگ نگه دارید.
نکته حرفه ای در زمینه SEO Copywriting: مطابقت کپی و تصویر
تماس برای اقدام در یک وبسایت فروشنده قایق که روی دکمه تماس با ما میگوید «از ساحل تماشا نکن».
زمانی که در وب سایت شما کپی و تصاویر همراه با یکدیگر پخش می شوند، روی خواننده موثرتر است. از عکس هایی استفاده کنید که مربوط به پیام نوشته شده شما باشد و بالعکس. فروشنده قایق بالا، برای مثال، یک بخش تماس با صفحه اصلی حیلهگر دارد، با یک تصویر زیبا که به اقیانوس نگاه میکند و کپی آن را به هم متصل میکند، «از ساحل تماشا نکن».
شخصی سازی کنید
تصویری از شما و/یا تیم کسبوکار کوچکتان، همراه با یادداشت شخصی و فراخوانی برای اقدام، میتواند کمک زیادی به شخصیسازی محتوای وبسایت شما کند. نه تنها نام تجاری شما را انسانی می کند، بلکه کاربران شما زمانی که بتوانند نام خود را نشان دهند، ارتباط قوی تری با شرکت شما ایجاد خواهند کرد.
پیشنهادات لوکس خود را نشان دهید
آیا گروهی از مشتریان ثروتمند دارید؟ بیایید فرض کنیم که شما یک نمایندگی خودروهای سطح بالا هستید و فراری، پورچ، تسلا و سایر وسایل نقلیه گران قیمت را می فروشید. همه این لوگوها و تأثیری که در بین مشتریان نخبه دارند را می شناسند – و ارائه آنها در وب سایت شما به تثبیت اعتبار شما به عنوان یک برند کوچک اما مجلل کمک می کند.
آرم های استون مارتین، مازراتی، بنتلی در یک وب سایت نمایندگی خودروهای لوکس
از خود بپرسید: چه هدفی دارد؟
وقتی نوبت سئوی کسب و کارهای کوچک می شود، می توانید هرآنچه که می خواهید جنبه فنی وب سایت خود را بهینه کنید، اما اگر به طور فعال محتوایی را برای مخاطبان هدف خود تولید نکنید، بخش بزرگی از یک استراتژی بازاریابی دیجیتال موثر را از دست داده اید. این به تفکر استراتژیک کمی نیاز دارد – اما افزایش آگاهی ارزش آن را دارد.